Huset på Talosvej

Byggeprojekt med Bülow Huse

Menu Close

Kommentarer

Opsamling på kommentarerne fra alle indlæggene.

Har du selv bygget nyt hus og hvordan har dine erfaringer været med processen med at bygge nyt?

Skriv din kommentar i bunden af indlæggene eller i bunden af denne side.

  • From Thomas on Murværk færdigt

    Kære nybygger

    Vi skriver da vi kan se I netop har færdiggjort Jeres byggeri og en god hjemmeside/blog i har. Vi er en hjemmeside der hedder http://www.byggeside.dk, som formidler erfaringer mellem nybyggere. Vi håber I vil være med til at dele ud af Jeres erfaringer – ved at oprette Jeres projekt på http://www.byggeside.dk – det er nemt og enkelt og I bestemmer naturligvis selv hvor meget I vil skrive og oplyse.

    Håber I vil give det et forsøg

    vh Thomas, Byggeside.dk

    Go to comment
    2017/02/18 at 8:45 am
  • From Thomas on Lidt om os

    Kære nybygger

    Vi skriver da vi kan se I netop har færdiggjort Jeres byggeri og en god hjemmeside/blog i har. Vi er en hjemmeside der hedder http://www.byggeside.dk, som formidler erfaringer mellem nybyggere. Vi håber I vil være med til at dele ud af Jeres erfaringer – ved at oprette Jeres projekt på http://www.byggeside.dk – det er nemt og enkelt og I bestemmer naturligvis selv hvor meget I vil skrive og oplyse.

    Håber I vil give det et forsøg

    vh Thomas, Byggeside.dk

    Go to comment
    2017/02/18 at 8:38 am
  • From Lasse Hansen on Lidt om os

    Hejsa,

    Vi har også købt et hus af Bülow, og har desværre en del problemer. Kunne du være interesseret i at bruge lidt telefontid på mig? Jeg har nogle spørgsmål omkring håndtering osv. Jeg kan sende dig mit nummer via mail, hvis du kan/vil. Mvh.

    Go to comment
    2016/09/05 at 11:24 am
  • From Henrik on Kommentarer

    Vi har nu boet 2 år i et Bülow hus og der er stadig fejl og mangler som ikke er udbedret. De er ikke til at få i tale, andet end de spiller en plade når man endelig kommer i kontakt med dem. Så jeg vil på ingen må Anbefale Bülow huse.

    Go to comment
    2015/12/14 at 8:43 pm
  • From Thomas on Fejl- og mangelgennemgang på torsdag d. 18/6 (69 dage forsinket byggeri)

    Kære Nybygger

    Vi har set Jeres gode blog på nettet. Vi vil høre om I vil være med til at teste vores nye side http://www.byggeside.dk – hvor man som bygherre kan oploade sit byggeprojekt og dele ud af sine erfaringer.

    Formålet med siden er udelukkende at nybyggere kan gøre brug af hinandens erfaringer og med tiden kommer der også et debatforum.

    Kan det tænkes I vil prøve at logge på, oprette Jer som bruger og oploade Jeres byggeprojekt på siden ?

    Håber det er OK vi skriver.

    vh Byggeside.dk
    Thomas
    admin@byggeside.dk

    Go to comment
    2015/11/14 at 5:36 pm
  • From Andreas on Lidt om os

    Hej Larsen,

    Vil du anbefale den anlægsgartner du havde på flise og have-arbejde?

    Hilsen
    Andreas

    Go to comment
    2015/10/26 at 12:46 pm
  • From Martin on Indflytning i walk-in

    Ok. Vær opmærksom på at der er flere firmaer der tilbyder måling af radonniveauet i jeres hus – læs fx mere her: http://boligejer.dk/om-radonmaaling.

    Det foregår ofte sådan at man får tilsendt nogle måleenheder som man så placere forskellige steder i huset i 2-3 måneder hvorefter de sendes tilbage til firmat og analyseres. Så vidt jeg husker er det bedste tidspunkt for sådanne målinger hvis i den kolde periode fra okt-april, så det passer jo fint.

    Det kunne jo være en god test for jer ift. om jeres hus lukker radon ind eller ej.

    Go to comment
    2015/09/22 at 5:01 pm
  • From Martin on Indflytning i walk-in

    Hej

    Godt at se at I snart er på plads i jeres nye hus, det se rigtig lækker ud.

    Kan du fortælle lidt mere omkring problemet med radonsikringen? Hvad består problemet i, hvordan fandt i ud af der var et problem, hvordan skal det løses mm?

    Mange tak

    mvh
    Martin

    Go to comment
    2015/09/21 at 5:34 pm
    • From mlarsen on Indflytning i walk-in

      Hej Martin

      Tak.

      Generelt skal der Radonsikres alle nye huse jf. det der står her, hvor man kan læse mere om det: https://www.bolius.dk/radon-i-boligen-25165/

      Ifølge Bülows materialebeskrivelse så fremgår det at “Alle rørgennemføringer udføres med gummiringe. Fundamentet ventileres gennem gulvkonstruktionen og udføres med udluftning over tag”. Det har de simpelthen bare glemt at gøre (ligesom så mange andre ting) og de opdager det først da huset står færdigt. Jeg har i en tidlig fase af huset gjort opmærksom på, at det er vigtigt, og at de skal sørge for, at det bliver gjort. Jeg har hørt, at det også er noget, de har glemt på andre huse. Vi opdager det dog først, at det reelt ikke er lavet, da vi er ved at gennemgå huset til sidst. De mener dog på det tidspunkt, at det ikke er nødvendigt at gøre yderligere, da der allerede er en membran i fundamentet og der er generel udluftning i huset. De tilbyder dog at bore et hul i fundamentet for at lave en udluftning, hvor der så skal stikke en hætte op af jorden ved siden af huset, hvilket vi takker nej til.

      Go to comment
      2015/09/21 at 9:08 pm
      • From Martin on Indflytning i walk-in

        Ok, så det er altså selve udluftningen fra fundamentet og op over taget der mangler at blive lavet hvis jeg forstår dig korrekt?

        Hvad bliver så løsningen på at det mangler?

        Go to comment
        2015/09/21 at 9:24 pm
        • From mlarsen on Indflytning i walk-in

          Ja det er korrekt forstået.

          Den bliver, at vi lever med membranen i fundamentet og genvindingsanlægget forhåbentlig lukker alt Radon ude.

          Go to comment
          2015/09/21 at 9:40 pm
  • From Martin Jensen on Fejl- og mangelgennemgang på torsdag d. 18/6 (69 dage forsinket byggeri)

    Jeg har fulgt lidt med herinde og håber meget på at vores byggeri kommer til at glide lidt lettere end jeres. Jeg har selv oprettet en byggeblog hvor vi skriver om byggeriet, tankerne osv. I er meget velkomne til at kigge forbi på http://www.vores-nye-hus.dk

    De gik i gang med at grave ud til sandpuden i mandags og vores hus skulle være klar så vi kan flytte ind inden jul (men som jeg jo kan læse her på jeres blog er det ikke altid at datoen for indflytning holder.)

    Go to comment
    2015/09/02 at 3:58 pm
  • From Maj-Britt Bach on Afsluttet husbyggeri og så alligevel ikke...

    Ser rigtig fint ud,jeres nye hus, det lyder helt vildt med alle de forsinkelser og fejl. Vi skal til at bygge med Eruodan her i uge 38 og bliver da liiiidt nervøs nu:-) Skulle de ikke betale jer dagsbøder for hver dag de var forsinkede?

    Go to comment
    2015/09/02 at 9:41 am
    • From mlarsen on Afsluttet husbyggeri og så alligevel ikke...

      Jo, det skulle de egentlig, men da vi kom til afleveringen af huset, så påstod de pludselig en anden dato, end hvad der stod i den tidsplan vi havde fået. Der fremgik i kontrakten at byggeperioden var 180 dage, men at overtagelsesdag ville blive aftalt ved opstartsmødet. Vi modtog en tidsplan og en afleveringsdato, som godt nok lå mindre end 180 dage fremme, og den dato fastholdt de lige op til 14 dage inden det skulle være færdigt. Da der skulle afregnes dagsbøder, så var det pludselig kun de 180 dage frem de kunne regne og ikke fra den dato, som fremgik i tidsplanen.
      Det betød, at vi måtte vinke farvel til 22.000 kr. (og der havde vi endda taget højde for weekender, hvor vi ikke engang ville få dagsbøder), da de ikke ville betale dagsbøder som det fremgik i kontrakten, hvor det ville have været fra overtagelsesdagen i tidsplanen, der ville være gældende.
      Sørg for at få en høj dagsbøde sats i kontrakten og sørg for at også weekender er dækket ind. Det kan være at byggefirmaet vil påstå at andre firmaer giver mindre dagsbøder, men det kan jo være ligemeget, hvis de andre bare overholder tidsplanen (som de endda også selv får lov til at lave).

      Go to comment
      2015/09/03 at 9:19 pm
  • From Henrik on Fejl- og mangelgennemgang på torsdag d. 25/6 - nu med klokkeslæt! (76 dage forsinket byggeri)

    Kære Michael og Familie.
    Hvordan går det med huset – har jo fulgt jer og venter spændt på en status. Ved at man har travlt når man flytter i nyt hus, så håber I kan afse bare 1 minut til at give en Update.
    Henrik

    Go to comment
    2015/08/21 at 9:30 am
  • From Andrea on Lidt om os

    Vi byggede også med Bulow Huse, vi havde aflevering for over et år siden. Vi har stadig udeståender. Jeg ville ikke anbefale dem. OVERHOVEDET.

    Go to comment
    2015/08/14 at 1:56 pm
    • From mlarsen on Lidt om os

      Hej Andrea, du er ikke den første jeg hører det fra, forfærdelig situation at være i, kan kun håbe du snart får det udbedret, hvis du overhovedet kan komme i kontakt med dem

      Go to comment
      2015/08/21 at 7:50 am
  • From Jan on Lidt om os

    Hej vi har også planer om bygge nyt hus, kan du anbefale Bülow Huse? Har i haft gode erfaringer med dem?

    Med venlig hilsen
    Jan

    Go to comment
    2015/07/31 at 8:09 am
    • From mlarsen on Lidt om os

      Hej Jan

      Med hensyn til erfaringerne, så taler bloggen for sig selv og mht. en anbefaling, der har jeg svært ved at anbefale et byggeri som blev næsten 100 dage forsinket og som stadigvæk ikke er færdigt, da de har ikke lavet de sidste punkter som aftalt og jeg har ikke hørt fra dem og kan ikke komme i kontakt med dem.

      Mvh.
      Michael

      Go to comment
      2015/08/03 at 7:26 am
      • From davidz18 on Lidt om os

        Hvordan ligger Bulow Huse prismæssigt i forhold til HS og Eurodan?

        Go to comment
        2015/09/12 at 9:19 pm
        • From mlarsen on Lidt om os

          Tro det eller lad vær, Bülow ligger faktisk i den dyre ende. Vi har givet ca. 2,8 mio. for vores hus.

          Go to comment
          2015/09/14 at 7:49 am
          • From davidz18 on Lidt om os

            Tak for rigtig fin blog, vi er meget tæt på skrive kontakt med Bulow Huse, vores hus vil også komme til koste 2,8 mio i følge bulow, men jeg fik i dag en tilbud fra eurodan med næsten 200000 kr. Jeg undrer mig lidt over hvad forskel egentlig ligger, når jeg har valgt samme extra tilbehør.

            Go to comment
            2015/09/17 at 4:33 pm
          • From mlarsen on Lidt om os

            Tak fordi du følger med.

            Før du skriver noget under skal du sikre dig at ALT er specificeret og nævnt ned til mindste detalje, da du ellers bare vil få noget standard eller billigste alternativ og skal selv betale ekstra for at få det, som der så ud til at følge med. Så hvis du har set et Unidrain afløb i et udstillingshus og der blot står afløb, så skal du have det rettet. Du bør også få noteret, hvilken model Unidrain det er, om det er alu eller cassette (som kræver murer også). Hvis et køkkenfirma giver dig nogle tegninger, som du forventer dit køkken kommer til at se ud som, så skal du alligevel have det stående et sted præcist, hvad du forventer der skal laves også selv med tegningerne, da ingen detaljer er for små til at blive noteret med. Hvis du ikke har de detaljer med, så vil det aldrig komme dig til gode og du vil få en ekstraregning for det som byggefirmaet mener ikke følger med af det. Hellere tage dig god tid med materialelisten inden underskrift, da når du har skrevet under, så gives der ikke ved dørene på nogen måde.
            Før du vælger byggefirma så er en ligeså vigtig detalje at have med selve processen omkring det at bygge. En del af et husprojekt, som man skulle tro ville være lige til for et byggefirma. Det er meget vigtigt at modtage en tidsplan med en færdiggørelsesdato (som gælder ifht. dagsbøderne, og du skal på skrift have det bekræftet uden undtagelser!). Så vidt muligt at høre, om det er et fast team af håndværkere, der er vant til at arbejde sammen og som ved hvad entreprenøren kræver eller om det blot er tilfældige indhentede håndværkere til din sag. Tilfældige håndværkere ved ikke hvordan tingene skal gøres og de bliver nogle gange også bare væk, da de jo ikke har noget de ellers skal overholde for entreprenøren. Selve processen er så afgørende for husbyggeriet, at det ikke kommer til at sejle, at have en erfaren byggeleder som er til stede og som kan finde ud styre håndværkerne og har overblikket over byggeriet. Dagsbødesatsen skal være meget høj, da du ellers ender i samme situation som os, byggefirmaer forstår kun det der rammer pengepungen. Derudover duer dagsbøder kun i hverdagene heller ikke (hvor skal man så bo midlertidligt i weekenden, når nu byggeriet er mange uger forsinket?). Vurder hvordan jeres møder har været med de to firmaer, hvem virker mest troværdige, hvem overholder aftalerne og den første indskydelse er mange gange den rigtige (og sørg så for at følge den!?).
            I dit tilfælde ville jeg opliste alt i et Excelark op ved siden af hinanden og se på hvilket genvindingsanlæg, vinduer, køkken osv. følger med det ene sted og hvilket det andet sted osv. og spørg ind til alt og få det på skrift. Alt skal være på skrift, da ingen ellers vil være forpligtet af det.

            Go to comment
            2015/09/21 at 9:37 pm
  • From Janne on Så lykkedes det!! (aflevering af hus 93 dage forsinket)

    STORT tillykke til jer – håber det har været alle anstrengelser værd 🙂

    Go to comment
    2015/07/17 at 10:06 am
  • From Henrik on Vi tæller ned til på onsdag d. 1/7 (83 dage forsinket byggeri)

    Jeg krydser fingre for at det hele nu falder på plads for dig og din familie.
    Hilsen Henrik

    Go to comment
    2015/06/29 at 3:08 am
  • From mlarsen on Kommentarer

    Hej Janne

    Det lyder helt forfærdeligt, det du går igennem og kan desværre genkende mange af de ting du nævner. Jeg er også bange for, hvordan det kommer til at forløbe med vores fejl- og mangelgennemgang og tør ikke at flytte ind huset før det er færdigt, for ikke at stå i samme situation som dig. Tror dog bare at vi kommer til det alligevel, når nu det kun er skrammer og ridser der mangler. Når først størstedelen af betalingen er klaret, så tror jeg ikke lysten til at få rettet fejl og mangler ligger på et stort sted hos Bülow Huse.

    Go to comment
    2015/06/28 at 9:16 pm
    • From Janne on Kommentarer

      Ja, I skal i hvert fald være påpasselige – men jeg vil så lige sige, at jeg trods alt er glad for (det næsten færdige) slutresultat her i Køge … 🙂 …

      Go to comment
      2015/07/01 at 5:10 pm
      • From Andrea on Kommentarer

        Vi har ventet over et år. Så det er fint at overtage, man skal bare holde RIGTIG mange penge tilbage, Det ved vi så først nu.

        Go to comment
        2015/08/14 at 1:58 pm
  • From Michelle on Fejl- og mangelgennemgang på onsdag d. 1/7 (81 dage forsinket byggeri)

    Trods jeres kamp med byggefirmaet, ser det nu meget lækkert ud 🙂

    Go to comment
    2015/06/27 at 10:26 am
  • From Janne on Kommentarer

    Kære Bygherrer
    Jeg har skrevet til jer før – og vil bare advare om at overtage huset med lang fejl- og mangelliste, som jeg gjorde. Nu er der gået over et halvt år efter overtagelsen – og de har stort set ikke afhjulpet nogen punkter på listen her … Det er åbenbart ikke så spændende at sende håndværkere afsted, når man ikke har så mange penge til gode …

    Go to comment
    2015/06/22 at 3:57 pm
  • From Janne Alm on Links

    Har desværre også haft (og har stadig) fornøjelsen af langsommelighed hos Bülow Huse (vil næsten skyde på, at I har haft Benjamin som sælger på sagen?).
    Mit byggeri i Køge blev ca.3 mdr. forsinket – og de ville ikke bygge færdig hvis ikke jeg frasagde mig retten til dagbøder …
    Aflevering 12.12.2014 – med efterfølgende vandskade fra spa ved juletid. Her et halvt år efter er de stadig ikke færdige med de sidste ting på skaden – og slet ikke med den omfattende fejl/mangelliste.
    Et godt råd:
    Hold et STORT beløb tilbage til fejl mangler – det øger nok interesse for færdiggørelse.
    Held og lykke 🙂
    Mvh
    Janne Alm

    Go to comment
    2015/06/12 at 4:27 pm
  • From Henrik on Stadig uden bolig (49 dage forsinket byggeri)

    Hejsa – har I fået en forklaring på hvorfor det står stille ?
    Hilsen Henrik

    Go to comment
    2015/05/25 at 3:54 pm
    • From mlarsen on Stadig uden bolig (49 dage forsinket byggeri)

      Nej, byggelederen holder ferie til i morgen, men Karsten Bülow selv har taget over, mens han har været væk.
      Vi har dog stadigvæk ikke set nogen tidsplan for byggeriet, heller ikke for den sidste del af det.

      Go to comment
      2015/05/26 at 5:19 pm
  • From Henrik Schuler on Tegninger

    Hej med jer – Jeg tillader mig at følge lidt med i jeres proces med byggeriet. Jeg står nemlig selv om skal beslutte om jeg og min familie skal købe grund og hus af Bülow Huse – aftalen er meget tæt på at være klar, men vi har allerede nu (og ikke kun efter at have læst jeres blog) en lille følelse i maven af, at de ikke altid overholder det de lover.
    Hilsen
    Henrik

    Go to comment
    2015/05/19 at 9:59 pm
    • From Janne on Tegninger

      Hold dig langt væk!!! Har bygget med dem i Køge. Lange kampe undervejs og efter et halvt år stadig ingen udbedring af fejl/mangler.

      Go to comment
      2015/06/12 at 4:30 pm
      • From Andrea on Tegninger

        Vi har kæmpet i snart to år. De er kolde i røven.

        Go to comment
        2016/02/03 at 11:29 am
    • From Jake on Tegninger

      Hej Henrik, når man læser hvad Michael har været udsat for, ville jeg ikke overveje 1 sekund og lave en aftale med Bulow, når der findes andre der kan finde ud af og bygge og have tilfredse kunder.

      Go to comment
      2015/05/31 at 8:02 pm
    • From mlarsen on Tegninger

      Hej Henrik

      Tak fordi du følger med på bloggen.

      Jeg forstår udemærket din bekymring, den fik vi også efter kontrakten var underskrevet. Bekymringen forsvandt bare aldrig igen.
      Hvis du indirekte spørger om jeg har lyst til at gå igennem denne proces igen, så er svaret klart nej.
      Tror dog ikke at de løber fra det de lover, det er bare en meget lang vej derhen og du skal være knivskarp på hvad der står i kontrakten og hvad der følger med, alt skal være på skrift.

      Go to comment
      2015/05/21 at 9:23 pm
      • From Andrea on Tegninger

        Selvom man har tingene på skrift, løber de stadig fra det. Du skal være villig til at gå i retten for at få det du har aftalt. Ellers ender du som Mulle og må æde én lang række af skovsnegle for at have et hus at flytte din familie ind i. De er kolde i rø…

        Go to comment
        2015/08/14 at 2:02 pm
        • From Jake on Tegninger

          Andrea – Kan du beskrive lidt omkring dine oplevelser ?

          Go to comment
          2015/08/22 at 8:51 am
          • From Andrea on Tegninger

            Sorry. Jeg så ikke dit spørgsmål. Antager, at det ikke er relevant nu. Men du får da et svar alligevel.
            Vi spurgte på mail om der var nogen problemer i at skifte køkkenleverandør. Svaret var, at der var intet problem “Alt var åbent”
            Fem måneder senere, da køkkenet skulle monteres, ville de alligevel ikke montere det. Argumentet var at vi havde “snydt dem” for de 40-50% kick back de plejede at få fra køkkenfimaet. (Det jeg hørte var, at køkkenfirmaerne skruer prisen op over for os kunder, for at kunne betale Bulow Huse m.fl.)
            Og nej, vi havde ikke fået 40-50% rabat.
            I kontrakten var der angivet et beløb som både vores advokat og jeg vurderede skulle dække skiftet af køkken.
            De påstod, at det de havde svaret på, var om jeg kunne installere mit eget køkken – efter overtagelsen. Vi var ikke klar over, at vi skulle spørge Bulow Huse om hvad vi måtte gøre ved vores hus, efter overtagelse.
            Desuden måtte køkkenet ikke stå i huset før efter overtagelsen, af forsikringsmæssige årsager. Vi kunne snildt tegne en beskeden tillægsforsikring der dækkede inventar og hvidevarer.
            For at have et hus med køkken mv ved overtagelse måtte vi derfpr betale Bulow oveni for at de monterede det.
            Nu her to år efter har vi stadig udeståender fra afleveringsprotokollen og ingen af deres håndværkere vil hjælpe os fordi Bulow Huse ikke betaler deres regninger.

            Go to comment
            2016/02/03 at 11:28 am
  • From Bo on Kabler smadret, drøm ødelagt (34 dage forsinket byggeri)

    Michael og Rikke !!!
    Jeg deler fuldt ud jeres frustrationer med de åbentbare fejl / sjusk store mangler ved byggeriet af jeres nye drømmehus.
    Tilsyneladende har leverandør – Bülow – desværre mistet overblikket eller tilgangen til professionelle håndværkere med forståelse for arbejdstegninger – og sans for sund fornuft.
    BÜLOW !!!! Det kan I ikke være bekendt. Kom nu på banen og og løs problemerne – hellere i går end i dag, men stadigt professionelt og til tilfredshed for jeres kunde – unødvendig at nævne, I skal bare leve op til jeres salgspolitik om tilfredshed for kunden, her er i foreløbig bagud – langt bagud.

    Go to comment
    2015/05/10 at 11:04 pm
  • From Signe Neergaard on Kabler smadret, drøm ødelagt (34 dage forsinket byggeri)

    Det lyder ikke som om, at det bare lige kan laves – men hvis det kan, er det for firmaets (det med den “uheldige”ansatte) regning. de har ansvaret for hans skadegørende handling.

    Go to comment
    2015/05/10 at 4:31 pm
  • From Jake on Kabler smadret, drøm ødelagt (34 dage forsinket byggeri)

    Hold nu kæft et gøglerfirma !

    Go to comment
    2015/05/10 at 4:05 pm
  • From julius on Så er malerne i gang (15 dage forsinket byggeri)

    Det ser superlækkert ud:)

    Go to comment
    2015/04/22 at 10:37 am
  • From Rikke on Så er malerne i gang (15 dage forsinket byggeri)

    Ja det bliver altså godt endelig at flytte ind snart 🙂

    Og heldigt med min mor der har plads til os 😀

    Go to comment
    2015/04/22 at 9:38 am
  • From Rikke on Så er malerne i gang (15 dage forsinket byggeri)

    Hold nu op det bliver fedt. Godt i har fundet en løsning mht midlertidigt bolig

    Go to comment
    2015/04/21 at 11:41 am
  • From Rikke on Nu med porte

    Hvor ser det bare godt ud. Fedt at det begynder at tage form. Og hvor hyggeligt med krokus

    Go to comment
    2015/03/19 at 9:10 am
  • From Inga on Opmuring af skalmur

    Det ser rigtig godt ud ☺️. Mursten og døre, der passer flot sammen. Vi krydser fingre for tørt og frostfrit forårsvejr, så murerne kan arbejde videre.
    Og at solen kan hjælpe affugterne, så huset bliver knastørt

    Go to comment
    2015/03/01 at 11:30 am
  • From Annemette on Klar til vinduer

    Kære Michael. Både hus og piger ser fine ud. Stort tillykke. Knus Annemette

    Go to comment
    2015/02/11 at 8:44 am
  • From Rikke Rothmann on Rejsegilde!

    HVor ser det bare fint ud. Gode billeder, også af pølsetyven

    Go to comment
    2015/02/05 at 10:53 am
  • From Allan on Rejsegilde!

    Haha, den er god med det afslørende billede med grillen 😉 Hun skal vel også spise for tre, så er jo forståeligt nok med noget appetit! 🙂

    Go to comment
    2015/02/04 at 11:43 pm
  • From Rikke on Rejsegilde!

    Det var super trods kulden, og hurra for kranse-skafferen 😀
    Og hvor er du en bisse med grill-billedet – var ved at rydde op!!

    Tak til alle der kom forbi!

    Go to comment
    2015/02/04 at 9:03 pm
  • From Inga on The roof, the roof, the roof is on (f...)

    Hold da op, nu sker der sørme en masse. Det begynder at ligne et hus nu, dejligt 🙂
    Kransen er skaffet, skal bare pyntes 😉

    Go to comment
    2015/02/01 at 4:26 am
  • From Annemette on Varme i gulvet

    Hvor skønt ,at der er styr på gulvvarmen, det er også begyndt at blive ret koldt, især om morgenen! Måske I skulle få det lagt på morgensolsterrassen også??

    Go to comment
    2014/11/26 at 6:51 pm
    • From mlarsen on Varme i gulvet

      Hehe, ja det kunne måske være nødvendigt. Nu kommer der vægge op i stedet, så går vi bare inden for 🙂

      Go to comment
      2014/11/27 at 6:31 pm

5 Comments

Add yours →

  1. Janne says:

    Kære Bygherrer
    Jeg har skrevet til jer før – og vil bare advare om at overtage huset med lang fejl- og mangelliste, som jeg gjorde. Nu er der gået over et halvt år efter overtagelsen – og de har stort set ikke afhjulpet nogen punkter på listen her … Det er åbenbart ikke så spændende at sende håndværkere afsted, når man ikke har så mange penge til gode …

  2. mlarsen says:

    Hej Janne

    Det lyder helt forfærdeligt, det du går igennem og kan desværre genkende mange af de ting du nævner. Jeg er også bange for, hvordan det kommer til at forløbe med vores fejl- og mangelgennemgang og tør ikke at flytte ind huset før det er færdigt, for ikke at stå i samme situation som dig. Tror dog bare at vi kommer til det alligevel, når nu det kun er skrammer og ridser der mangler. Når først størstedelen af betalingen er klaret, så tror jeg ikke lysten til at få rettet fejl og mangler ligger på et stort sted hos Bülow Huse.

    • Janne says:

      Ja, I skal i hvert fald være påpasselige – men jeg vil så lige sige, at jeg trods alt er glad for (det næsten færdige) slutresultat her i Køge … 🙂 …

      • Andrea says:

        Vi har ventet over et år. Så det er fint at overtage, man skal bare holde RIGTIG mange penge tilbage, Det ved vi så først nu.

  3. Henrik says:

    Vi har nu boet 2 år i et Bülow hus og der er stadig fejl og mangler som ikke er udbedret. De er ikke til at få i tale, andet end de spiller en plade når man endelig kommer i kontakt med dem. Så jeg vil på ingen må Anbefale Bülow huse.

Skriv et svar